Dorota Lubas – dyrektor poradni, mgr pedagogiki specjalnej – resocjalizacji, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej w Instytucie Badań Edukacyjnych w Warszawie, od 21 lat związana zawodowo ze środowiskiem dzieci i młodzieży – również niepełnosprawych; certyfikaty licznych kursów, m.inn Kurs Dramy Stosowanej, Kurs I stopnia pracy Metodą Weroniki Sherborne, kurs trenerski I stopnia, certyfikat psychomotoryki wg Procus i Block, kursy doskonalące w ramach WDN, certyfikat terapeuty ręki. Swoje doświadczenie zdobywała w pracy z młodzieżą w gimnazjum z oddziałami integracyjnymi, z niedostosowanymi społeczne, prowadząc prywatny gabinet oraz tworząc i realizując projekty w NGO. Twórczyni autorskich programów terapeutycznych i edukacyjnych. Zajmuje się diagnozą i terapią dzieci ze spektrum dysleksji, dzieci nieśmiałych. Prowadzi treningi kreatywności dla dzieci i młodzieży wykorzystując metodę dramy stosowanej, warsztaty, treningi TUS oraz szkolenia dla nauczycieli i rodziców.
Marta Głodek – pedagog i terapeuta SI.
Justyna Kulma – Mazurek – mgr psychologii społecznej, absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Obecnie psycholog szkolny w Gimnazjum Gminnym w Dębem Wielkim. Ukończyła roczny staż pracując jako asystent dziecka z autyzmem w przedszkolu integracyjnym a zdobyte umiejętności oraz wiedzę pogłębiała pracując jako terapeuta cień dziecka z autyzmem. Ma za sobą doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie w PŚDS w Mińsku Mazowieckim gdzie w ramach projektu Niepełnosprawni – pełnoprawni obywatele” przeprowadzała treningi umiejętności psychospołecznych. Doświadczenie zdobywała też pracując w Integracyjnej Szkole Podstawowej w Mińsku Mazowieckim jako psycholog szkolny oraz prowadząc zajęcia warsztatowe z rozwijania umiejętności rodzicielskich w ramach „Szkoły dla rodziców i wychowawców”. Ukończone kursy doskonalące z zakresu: „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”; „Jak radzić sobie z agresją i przemocą wśród dzieci i młodzieży”; „Skuteczni mediatorzy – sposoby kierowania procesami rozwiązywania sporów między uczniami”. Zafascynowana metodą Porozumienia bez Przemocy M.B. Rosenberga. Przeprowadza zajęcia rozwojowe z dziećmi, prowadzi indywidualną terapię psychologiczną oraz konsultacje wychowawcze dla rodziców.
Karolina Grędziak – gr psychologii, certyfikowany trener, certyfikowany coach. Prowadzi sesje mentoringu i obecnie kształci się w szkole w paradygmacie psychologii procesu.
Swoje doświadczenie zdobywała na oddziałach psychiatrycznych w Wojskowym Instytucie medycznym na Szaserów oraz w Szpitalu Wolskim w Warszawie.
A także od 5 lat pracuje w szkołach prowadząc warsztaty profilaktyczne, szkolenia dla nauczycieli oraz konsultacje i poradnictwo z rodzicami.
Dodatkowo pracuje z dziećmi w ośrodkach dla uchodźców, co daje perspektywę międzykulturową w spojrzeniu na dziecko.
Uważa, że w pracy bardzo ważne jest dbanie o swoje bhp, tzn. jest pod stałą superwizja i ciągle aktualizuje swoją wiedzę.
Jest zwolenniczką patrzenia się na dziecko – człowieka całościowo, holistycznie.
Mówi o sobie: ” Będąc w kontakcie z drugim człowiekiem zawsze staram się podchodzić się z szacunkiem, empatią, zrozumieniem i akceptacją . Budując jakąkolwiek relację opieram się na tych właśnie komponentach. Z własnego doświadczenia wiem, jakie to jest ważne. Wiem także jakie ogromne znaczenie ma jakość i sposób wychowania na rozwój psychiczny dziecka i jego późniejsze funkcjonowanie w nastoletnim oraz dorosłym życiu. Moją misją jest wspieranie rodziców w harmonijnym wychowywaniu dzieci oraz budowaniu satysfakcjonujących relacji” .
Paulina Florek – zajmuje się organizacją pracy poradni