Dorota Lubas – dyrektor poradni, mgr pedagogiki specjalnej – resocjalizacji, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej w Instytucie Badań Edukacyjnych w Warszawie, od 21 lat związana zawodowo ze środowiskiem dzieci i młodzieży – również niepełnosprawych; certyfikaty licznych kursów, m.inn Kurs Dramy Stosowanej, Kurs I stopnia pracy Metodą Weroniki Sherborne, kurs trenerski I stopnia, certyfikat psychomotoryki wg Procus i Block, kursy doskonalące w ramach WDN, certyfikat terapeuty ręki. Swoje doświadczenie zdobywała w pracy z młodzieżą w gimnazjum z oddziałami integracyjnymi, z niedostosowanymi społeczne, prowadząc prywatny gabinet oraz tworząc i realizując projekty w NGO. Twórczyni autorskich programów terapeutycznych i edukacyjnych. Zajmuje się diagnozą i terapią dzieci ze spektrum dysleksji, dzieci nieśmiałych. Prowadzi treningi kreatywności dla dzieci i młodzieży wykorzystując metodę dramy stosowanej, warsztaty, treningi TUS oraz szkolenia dla nauczycieli i rodziców.
Anna Roguska – jest psychologiem, terapeutą integracji sensorycznej. Na co dzień pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Niepublicznym Żłobku i Przedszkolu. Zajmuje się diagnozą psychologiczną i terapią dzieci.Prowadzi zajęcia indywidualne oraz grupowe zarówno wspierające kompetencje społeczno- emocjonalne dla dzieci jak i ruchowe z elementami integracji senorycznej. Wspiera rodziców w budowaniu dobrej relacji i komunikacji z dziećmi. Prowadzi konsultacje i warsztaty dla nauczycieli. Praca jest dla niej przede wszystkim pasją dlatego nieustannie uczestniczy w szkoleniach, konferencjach, pochłania książki psychologiczne. Dba również o rozwój własny. Jej zawodowe zainteresowania to zaburzenia emocjonalne i neurorozwojowe u dzieci.